top of page

הכירו את Richter's Van - בר קוקטיילים לאירועים מיוחדים 1958

בר קוקטיילים לאירועים

בר קוקטיילים נייד לאירועים מיוחדים

Richter's Coctail's

ברשותינו רכב אספנות מקורי, משנת 1958. הרכב בעל רישיונות אספנות! ניתן להביא את הרכב לכל מקום בארץ!

חוץ מהקוקטיילים המטורפים שלנו, הרכב מעוצב בצורה אלגנטי מאד (ניתן להתרשם מהסרטון למעלה ומהתמונות).  כל הדברים והתפאורה שנמצאים על הרכב, הם דברי וינטג׳. דבר זה יעניק לאירוע שלך חוויה ונראות יוצאת מן הכלל. לכל זאת, אנחנו מוסיפים את הקוקטיילים המטורפים שלנו... וזה יוצר חוויה ברמה הכי גבוהה ביותר בישראל כיום!

בנוסף, אצלינו ניתן להשכיר את הרכב לכל מטרה, עמדת צילום, יום צילומים, אירועי קונספט ועוד...

החל מלעמיד את הרכב באולם כדי שאורחים יוכלו להצטלם איתו ולקבל מזכרת שלא יראו באף מקום ועד עמדת דיג׳י מטורפת.. ואפילו פרסומות וסרטים!

אנחנו מובילים בתחום האירוע ועם ניסיון רב במשך 15 שנה!

Richter's Coctail's. 

Richter's Coctail's

מה בר קוקטיילים נייד כולל?

קוקטיילים זה אחד הדברים הכיפיים ביותר שניתן לעשות עם אלכוהול. שילוב הטעמים גורם לכל אדם למצוא את הקוקטייל אותו הוא אוהב ולהנות מהשתייה באירוע. לכן, כיום קיימים ברים ניידים של קוקטיילים שבאים לשמח את אורחי האירוע בצורה המגניבה והאיכותית ביותר. אם אתם רוצים לדעת מה כולל בר קוקטיילים נייד כדאי שתמשיכו לקרוא.

 

מה מיוחד בבר קוקטיילים נייד

בר קוקטיילים נייד יכול להגיע לכל אירוע שאתם עושים ולהעמיד בו עמדת קוקטיילים מיוחדת ויפה. בר קוקטיילים באירועים ידוע כאהוב על כולם, ועצם ניידות הבר יכולה לדאוג שיהיה לכם אחד כזה גם אם אתם עושים את האירוע שלכם ביער, חורשה או בים.

 

מה כולל בר קוקטיילים

בר הקוקטיילים כולל החל ממשקאות מתוקים ועד למשקאות המרים ביותר. כמובן שגם המשקאות החמוצים נמצאים בהישג יד. המגוון בבר הקוקטיילים הוא כה גדול עד כי הוא יתאים לכל אחד ואחת שמגיעים לאירוע.

ניתן גם להדפיס תמונות על הקוקטיילים (בתשלום נוסף). זהו קונספט אותו אוהבים אנשים רבים שמגיעים לאירועים.

 

מדוע דווקא קוקטיילים

ניתן לשאול מדוע ההעדפה היא דווקא לבר קוקטיילים ולא לבר בירות למשל. ובכן, בר קוקטיילים נייד הוא אופציה עדיפה לאור הגיוון שניתן ליצור בעולם הקוקטיילים. בניגוד לבירות ויין בהם המשחק עם הטעמים הוא גבולי, בקוקטיילים ניתן ליצור טעמים מיוחדים שעונים על כל סקאלת הטעמים שקיימת בפה האנושי.

ניתן לראות באופן כללי כי באירועים עם קוקטיילים אנשים נוטים לשתות יותר והדבר יכול בהחלט להעיד על העדפה של אנשים רבים לקוקטיילים ולא לבירה או יין.

 

מה עוד ניתן לעשות עם בר הקוקטיילים

ניתן להסב את בר הקוקטיילים הנייד כרצונכם וכיד הדמיון שלכם. אם תרצו, בר הקוקטיילים הנייד גם יכול להפוך לעמדת צילם מגנטים, עמדת קונספט ועוד.

 

ריכטר קוקטיילים מספקים לכם בר קוקטיילים נייד לכל האירוע. לא רק שהמשקאות בבר יותר טעימים מהרגיל, הבר עצמו הוא לא רגיל לאור עיצוב הווינטאג'. אנחנו מאד גמישים עם הלקוחות ודואגים להתאים את עצמינו לרצונות שלכם ולאירוע שלכם.

Richter's Coctail's. 

bottom of page