top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMatan Richter

איך לבחור בר קוקטיילים לחתונה?

הגשת קוקטיילים באירועים, ובעיקר בחתונות, כבר ממזמן הפך להיות דבר שהוא חובה ולא רק טרנד רגעי. הקוקטייל מסמל קיציות, כיף ויוקרה. אבל, אם אתם מחפשים לשדרג מעט את הקוקטיילים בחתונה שלכם, במקום להגיש קוקטיילים גנריים מהבר של האולם, אז הגיע הזמן לבחור בר קוקטיילים מיוחד ונייד.


כשנבוא לבחור בר קוקטיילים לחתונה, שאינו במסגרת האולם, חשוב לקחת בחשבון מספר דברים כדיי לתת לאורחים שלנו את החוויה הייחודית ביותר ביום המיוחד שלנו.


מגוון והיצע

בר קוקטיילים לחתונה קודם כל צריך להציע לכם תפריט מגוון. לא כל האורחים שלכם אוהבים לצרוך את אותו האלכוהול וכמובן לא כולם אוהבים רק מתוק, חמוץ או מריר. לכן, חשוב שהספק שלכם יוכל לתת לכם מגוון קוקטיילים לא זהים מדיי, כדיי שכל אורח יוכל למצוא את הקוקטייל המתאים ביותר עבורו.


חומרי גלם

לצד ההיצע, חשוב מאד שהאלכוהול בקוקטיילים, כמו גם המוצרים שמצטרפים אלו (כמו מיצים שונים), יהיו באיכות גבוהה. אלכוהול לא איכותי, כידוע, עלול לגרום לכאבי ראש, כאבי בטן ואפילו הרעלת אלכוהול, ולכן ממש לא נרצה שמישהו מהאורחים שלנו יחווה זאת בחתונה שלנו.


אסתטיות

אז ווידאנו שיש אלכוהול איכותי ומגוון של טעמים, אבל גם הנראות וההגשה של הקוקטיילים, בהם אנחנו משקיעים את כספנו, צריכה להיות צבעונית ומיוחדת. לכן, אין רע בלבקש לראות דוגמאות של קוקטיילים שונים, ואף לבקש לבחור אילו קוקטיילים יוגשו במיוחד אצלכם.


המלצות

לבסוף, אל תשכחו לבקש המלצות ואף כנסו לאתר של ריכטר קוקטיילים בכדי לראות את כל חוות הדעת הנהדרות שלקוחות עבר השאירו, אחרי שקיבלו שירות ואירוע מדהים. אצל ריכטר קוקטיילים תוכלו לקבל את כל מה שדיברנו עליו, וכל זה לצד המלצות חמות וחיוביות מחתנים וכלות שבחרו בנו בעבר.


לסיכום

בר קוקטיילים לחתונה הוא בהחלט דבר מיוחד לצרף לאירוע שלכם. הוא מרים את האווירה, משמח את הקהל, והופך את היום שלכם להרבה יותר מיוחד וצבעוני. אז כשאתם באים לבחור בר קוקטיילים תדאגו לקבל תפריט עשיר, מגוון, איכותי וכמובן המלצות חמות.





18 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page