top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMatan Richter

בר אקטיבי לאירועים

עודכן: 22 ביוני 2022

בר אקטיבי לאירועים הוא בר נייד שיכול להגיע למגוון מקומות שונים כמו, אולמות וגני אירועים, חצרות פרטיים, חוף הים ואירועי שטח נוספים. בר אקטיבי יכול לספק שירותי שתייה לאירועים קטנים וגדולים ולהתאים את תפריט השתייה לסוג האירוע, גילאי המשתתפים בו ולהעדפות האישיות של הלקוחות. ישנם מספר דברים חשובים שחשוב לקחת בחשבון לגבי הזמנת בר אקטיבי לאירועים ועל כך נרחיב כעת.


איכות השתייה והצוות

אלכוהול איכותי וברמנים מנוסים הם אבני הבסיס של כל בר אקטיבי מקצועי. ברמנים מנוסים יודעים כיצד להגיש משקאות בצורה מסוגננת וייחודית לאורחים באירוע. כל אירוע מתאפיין בצרכים שונים ובקהל אורחים שונה בהתאם לקונספט של האירוע, לאופיו ולשעה ביממה שבו הוא מתרחש. אלכוהול איכותי וצוות מנוסה ומקצועי יהפכו את כל אירוע לחוויה יוצאת דופן.


השוואה יעילה

על מנת שתוכלו להשוות הצעות מחיר עבור בר אקטיבי לאירועים חשוב שתבינו את המונחים השונים בתחום וכיצד אלו יוגדרו בחוזה עם החברה שמספקת את השירות. חשוב להבין מה התשתיות הזמינות במקום בו אתם מתכננים את האירוע ומה נדרש להביא למקום. מחירי ההשכרה של השירות מוגדרים לפי גודל הבר, מספר העמדות שבו ומספר הברמנים לתפעול הבר.

לקראת ההזמנה יש לברר אם מדובר על בר אקטיבי שקיים זמן רב בתחום ולבדוק אם הוא מקבל המלצות ברשת מאנשים שהשתמשו בו בעבר.


בר אקטיבי לאירועים

לקראת הזמנת בר אקטיבי לאירועים חשוב להבין מה גודל הצוות המקצועי שיידרש לכם. כמות מותאמת של אנשי צוות בבר למספר האורחים באירוע הוא מרכיב קריטי בתפקוד מוצלח של הבר ובהצלחה של האירוע כולו. חשוב לברר גם על הניסיון והמקצועיות שלהם מכיוון שאנשי צוות לא מנוסים המתפעלים בר אקטיבי לאירועים עלולים לגרום לעיכובים ואי נוחות בקרב האורחים.







21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page